Re: Zasilacz-zmienic czy nie??

Autor: Kadmor <kadmor_at_wp.pl>
Data: Sat 18 Dec 2004 - 19:59:37 MET

Heziu napisał(a):

> Czy chodzilo Ci o Q-Tec ??
> Jesli tak to jak z jego glosnoscia?Z tego co czytalem to przy max
> obciazeniu 32dB.A jak to wyglada w praktyce?Mozesz jeszcze napisac jak
> trzyma napiecia.
> Model który ja obserwuje na allegro to Model Q-TEC (nr.13024) w zlotej
> obudowie.
> ( http://www.allegro.pl/show_item.php?item=37150297 )
> Czy ty masz taki sam?

To jest dokładnie ten sam model, cholera ja dałem za niego dwa razy więcej!

W każdym razie jezeli chodzi o głośność to jest cichutki. Z napięciami nie
wiem jak jest w tej chwili bo zginął mi gdzieś ten program monitorujący ale
jak go kupiłem to sprawdzałem i wyniki były dobre, max 5% odchyłki.
Najważniejsze, że spełnia swoje zadanie a komp u mnie śmiga non stop nawet
w nocy.

--
pozdrawiam
krzysiek