Re: Gigabyte 7N400E-L - jakie opinie ?

Autor: Andre <andre_cut_hull_at_poczta_cut_.pl>
Data: Sat 18 Dec 2004 - 17:57:17 MET

Dnia 2004-12-18 "JeRRy" napisal:

> Znajomy polecil mi (do z zalozenia b. taniego zestawu) plytke
> Gigabyte 7N400E-L nForce2.

do taniego dobrze polecil...

> Jak sie sprawdza przy kreceniu, stabilnosc, zasilanie, zwieszki,
> i inne kwiatuszki. Bede naprawde zobowiazany...

plyta generalnie bardzo dobra. bardzo stabilna jednak mozliwosci OC
ograniczone. mozna krecic poprzez FSB tylko wartosci 100, 133, 166,
200. napiecie tylko procentami: 5, 7, 10%. regulacja pracy pamieci
bardzo dobra. mozna wpisywac dowolne wartosci ale napiecie z tego co
pamietam tez procentowo. poszczegolne napicia zasilacza pokazuje tylko
czy mieszcza sie w normie 5% jako OK. no ale ostatecznie kto kupuje
tania plyte do krecenia...
nie mialem na niej jeszcze zadne zwiechy, dziala perfekcyjnie, polecam

--
pozdrawiam
  Andre