Radiator na mostek:: Revoltec Northbridge Freezer VS. Zalman ZM-NB47J, ktory ?? Abit IS7

Autor: BSR <basior_at_o2.pl>
Data: Sat 18 Dec 2004 - 14:08:42 MET

witam,
chcialbym zalozyc sobie radiatorek na mostek polnocny do mojej plyty
Abit IS7-E, gdyz moj cooler ma niskie obroty (4000) i sie grzeje sie
(37st.) i jest przy tym troszeczke slyszalny, no i chyba sie nie
nadaje sie do OC, mam do wyboru:
1) Revoltec Northbridge Freezer - ma bardzo ciekawy ksztalt i jestem
ciekaw czy dobrze by sie sprawowal przy podkrecaniu
http://www.znak.pl/photos/get_photo.php?symbol=radRevNorthbridgeFreBlue

2) Zalman ZM-NB47J - cooler wysoki co moze pomoc w nadmiernym grzaniu
sie, moze tradycyjna budowa jest lepsza od fikusnej Revolteca ?
http://img.ktr.pl/w/wentzalzmnb47j/sb.jpg

cena jest podobna, tylko jestem ciekaw, przy którym byłaby niska temp.
prosze o rade

P.S.wiadomo że dodatkowe rady nt. montowania bo o takich czytalem na
na temat IC7 tez bylyby mile widziane, zebym nagle nie zobaczyl
odpietego radiatora ;-/