Memtest86

Autor: Marcin Szumilas <szumi09_at_klub.chip.pl>
Data: Sat 18 Dec 2004 - 13:23:50 MET

Dzień dobry!

Mam pytanie o obsługę Memtest86.

Podejrzewałem problemy z pamięcią, uruchomiłem Memtest86, chyba
v.1.30, według przepisu zabootowałem z dyskietki. Program bez zbędnych
pytań zaczął testować pamięć. Jako że zanosiło się na dłuższą
operację, zostawiłem na noc; rano patrzę, a on jeszcze nie skończył...

Tylko pokazuje 0 Errors i 5 Pass (czy to znaczy, że po raz 5 robi to
samo?)
Czy on sam skończy testować, czy domyślnie testuje bez końca? Czy to
się ustawia jakoś?

Asus P2B-F, 448MB RAM

Pozdrawiam,
MSz