Re: Drganie obrazu

Autor: Paweł Niezbecki <saulo_at_pl.acn.wawa>
Data: Sat 18 Dec 2004 - 13:11:40 MET

Użytkownik "peterphk" <peterphk.no-fq.spam@wp.pl> napisał w wiadomości
news:cq10ok$nco$1@news.dialog.net.pl...

> wiecej szczegolow ... :
>
> 1. Jaki monitor dokladnie ?

AOC LM 500
15" TFT LCD MONITOR

> 2. Dokladna konfiguracja kompa ?

Jestem laikiem. Jakich dokładnie informacje potrzebujesz?

> 3. Przez jaki kabel jest podlaczony monitor ?

Jako laik mogę najwyżej przepisać napis na kablu:

AWM E101344 STYLE 2919 VW-1 80C 30V LOW VOLTAGE COMPUTER CABLE SPACE
SHUTTLE-C CSA LL80671 AWM IIA/B 80C 150V FT1

> 4. Czy ten obraz drga caly czas czy okresowo ?

wydaje mi się, że cały czas - jakby coś przepływało z góry na dół, litery
delikatnie pływają (ALBO bardzo szybko zmienia się jasność, co pewnie może
wywoływać podobne wrażenie)

> 5. Czy ustawiales wszystkie parametry monitora (jedno ustawienie odpowiada
> za odpowiednia synchronizacja sygnalu i jezeli zle to ustawisz to obiawia
> sie na specyficznym tle wlasnie takim "drganiem" a bardziej sa to takie
> smugi przechodzace przez caly ekran)

nie, nie, to nie są smugi, chyba że masz na myśli bardzo wąskie smugi
poziome (tak też można by opisać to przepływanie z góry na dół)

które ustawienie?

(sorry za lamerskie opisy :)

Paweł