Powolne ładowanie się windowsa z powodu sieci

Autor: Szkudnik <niemam_at_maila.pl>
Data: Sat 18 Dec 2004 - 12:21:34 MET

Witam
Mam problem, który bardzo mnie drażni. Kiedy włączam komputrer, ładuje się
Windows - widać już pulpit z ikonami i nagle zwis na ok 30sekund. Nic nie
można zrobić przez ten czas, ani otworzyć menu start ani żadnego programu.
Po upływie określonego czasu (po załadowaniu się sieci) zaczynają się
pojawiać ikonki na pasku obok zegara i komp wraca do normy. Nie kożystam z
sieci lokalnej więc chciałbym to wyłączyć. Kiedy wyłączam "Połączene
lokalne" w "Sieć LAN lub szybki internet" to nie mogę kozystac ze stałego
łącza.
Jak TO wyłączyć, żebym mógł kozystać z netu i żeby TO nie zamulało mi kompa
na starcie?

Z góry dzięki
Szkudnik