pytanie na szybko: karta grafiki do 250zł!

Autor: Wróbel <marcin_at_NO_SPAMkonto.pl>
Data: Sat 18 Dec 2004 - 12:02:10 MET

Witam!
Mam ekspresowe pytanie: musze kupić kartę grafiki do kompa.
Mam na to okolo 250zł (+ - 20zł) i ani grosza więcej, co radzicie?
Acha karta musi mieć TV out i pracować pod Linuxem bo tylko tego systemu
używam!
Mam monitor LCD ale z wejściem analogowym więc dvi nie jest mi potrzebne.
Trochę gram głównie w fpp. Mój sprzęt to celeron 1.3 0.5GB ramu,
szybki dysk itd.
Co będzie lepsze, radeon czy geforce?
Dzięki z góry!