Re: Creative Inspire P380 2.1 pytanie

Autor: Speedy <speedy_at_2a.pl>
Data: Sat 18 Dec 2004 - 11:59:03 MET

Hej

"azbest" <adamzz5@poczta.onet.pl> wrote in message
news:6710546350.20041217170933@poczta.onet.pl...
> Wybor padl na P380. Dalem za nie ok 140 PLN.
>

> - ktos powie ci zaraz, ze brakuje srednich tonow - fakt, ale po paru
> dniach
> glosnego sluchania (grania) zapominasz o ich braku

To prawda, przyłączam sie z potwierdzeniem :) dokladnie takie same odczucia.
Aczkolwiek rozważalem wtedy zakup droższego zestawu Creativa, T2900 (lub
pokrewnego) własnie ze względu na dwudrożne satelitki z głosnikami.do
srednich tonów (i ciut micniejszy subwoofer - ale slabszy z P380 jest jak
sie okazało całkowicie wystarczający). I lepiej zaprojektowanego pilota
(tego przewodowego). W P380 jest na nim tylko regulacja głośności, w T2900
także wyłącznik i wyjscie sluchawkowe. W P380 wyłącznik jest na subwooferze
który u mnie stoi pod biurkiem i nie chce mi się zwykle do niego wpełzać i
wyłączac. Efekt jest taki ze na noc przyciszam tylko głosniki do "0" (komp
chodzi całą dobę) i w związku z tym dzialają juz mniej wiecej rok bez
przerwy i bez zadnych problemów - to chyba także dobrze o nich świadczy.
Ponoć w MM pojawia sie ostatnio zestaw T3000 - coś w rodzaju takiej hybrydy,
ze słabszym subwooferem z P380 i dwudrożnymi satelitkami z T2900. Czy ktoś
wie może o nim coś wiecej? Cenowo o ile wiem tylko nieznacznie przewyższa
P380?

--
Pozdr.
Speedy