Re: Ile mozna dac za zlozenie kompa?

Autor: Piotr Naściszewski <piotr.nasciszewski_at_wp.pl>
Data: Sat 18 Dec 2004 - 10:12:37 MET

nie przeczytałem wszystkich odpowiezdi bo mnie ręce opadły....
ludzie!!!! prostytutki, hydraulicy i macherzy od elektryki potrafią się
cenić, a informatycy????

u mnie złożenie (porządne) z części klienta kosztuje minimum 100 PLN -
instalacja i konfiguracja softu co najmniej 200 (winda z updatami, av, fw,
office)... przecież to w sumie co najmniej 3 godziny roboty, hydraulik
bierze u mnie w mieście 70/h nie mogę być tańszy od niego przecież...
troszkę godności...

pozdrawiam
Piotr Naściszewski