Re: Notebook: Acer 8004 vs Toshiba M30x

Autor: Piotr Naściszewski <piotr.nasciszewski_at_wp.pl>
Data: Sat 18 Dec 2004 - 10:01:45 MET

i jescze jedna istotna uwaga - nawet Toshiba się tym nie chwali, ale model
M30X-118 (jako jedyny z serii M30/M30x ma matrycę HCSV (taka jak w Toshibach
Qosmio) - bardzo piękny kontrast i jasność - praktycznie nieporównywalny z
żadnym innym...

Piotr Naściszewski

Użytkownik "Ren" <renata.mizgalaWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:6af2.0000006c.41b81cc3@newsgate.onet.pl...