Arctic cooling copper Silent + AMD Athlon 900 - problem

Autor: Krzysztof Dec <dec.krzysztof_at_xl.wp.pl>
Data: Sat 18 Dec 2004 - 01:47:57 MET

Witam

Mam taki problem:
Zamieniłem stary wiatrak na procesorze Athlon 900 (Socket A) na Arctic
Cooling Copper Silent Rev 2 (na pudełku jest napisane, że można go stosować
do wszystkich Athlonów - Socket A). Po starcie komputera, wszystko rusza,
ale po ok. 2 sekundach włacza sie cišgły sygnał z głoœniczka obudowy i po
kolejnych 2 sekundach, komputer wyłšcza się. Przełożyłem płytę głównš do
innej obudowy i też mam ten sam efekt. Jeœli włoże z powrotem stary cooler,
to system działa poprawnie.
Sam wiatrak kreci sie normalnie (włšczyłem go do gdniazda wiatraka obudowy i
nie było problemu).

Co może być przyczynš takiego zachowania ?

Krzysztof Dec