Re: Podlaczanie LCD przez DVI - problem

Autor: Brzezi <usunto.brzezi_at_enter.net.pl>
Data: Sat 18 Dec 2004 - 00:12:33 MET

pią, 17 gru 2004 o 22:16 GMT, Konrad Billewicz napisał(a):

> Ja miałem podłączony przez listwę, ale przełączenia bezpośrednio na gniazdko
> nic nie pomaga. Poza tym, tam był nieco inny problem. U nas złe zachowanie
> monitora następuje, z tego co się dowiedziałem, mniej, więcej w momencie
> kiedy Windows przełącza się na sterownik karty graficznej ze standardowego.

mozliwe ze masz ustawione nieodpowiednie odswierzanie, za duze/male

ale w takiej sytuacji monitor powienien wyswietal stosowny komunikat, tak
przynajmniej dzieje sie u mnie

Pozdrawiam
        Brzezi

--
[    E-mail: brzezi@enter.net.pl ][     As Zeus said to Narcissus, "Watch     ]
[       Ekg: #3781111            ][     yourself."                            ]