jaką nagrywarkw DVD kupic?

Autor: ToMasz <witu_at_polbox.KOM>
Data: Fri 17 Dec 2004 - 21:52:26 MET

Witam
Chciałbym kupic nagrywarke DVD. Prosze o porade jaką kupic

moj profil pracy:

ma PEWNIE nagrywac na kazdym nosniku
bedzie nagrywała raczej mało płyt, (nie mam zamiaru sprzedawac pirackich
dvd)
cena. zeby ktos nie porponował wynalazków za 888zł

dotychczas miałem liteona,451 czy cos kłotego,a le bardzi czesto płyta byłą
nagrana , weryfikacja OK, na przy próbie odczytu - dochodziło do pewnego
momentu i bład krytyczny. Ewentualnie kopiowanie danych z takie płyty trwało
4 godziny- a naped rzeźbił niemiłosiernie

Tego przedewszystkim chciałbym uniknąc

dzieki
ToMasz