Re: Co sodzicie o seri p³yt Asus P4P800

Autor: EP <ROT13_ak01_at_ic.cy>
Data: Fri 17 Dec 2004 - 21:21:52 MET

U¿ytkownik ggs sp³odzi³:

> To taki maly upgrade za doplata przy przyplywie gotowki :o)
> Praktycznie wydajnosc "wzrokowa" taka sama. Tylko na benchmarkach troche
> lepiej wychodzi.

Powiedz mi bo mo¿e bêdziesz wiedzia³. Na P4C800 Deluxe mo¿na mieæ cztery
dyski na sata, ale w dwóch macierzach raid0? Np cztery dyski 200gb, i z tego
dwie macierze 2x400gb?

Pytam bo w P4P bêdzie pewnie podobnie, a w³a¶nie P4P Deluxe bêdê kupowa³ dla
brata, lecz nie jestem pewien co do sata.

--
P4 3.40Ghz HT * 2x512MB DDR2 533Mhz * Asus P5AD2 Premium