Zalman 7000B AlCu - lista kompatybilnych płyt głównych - szlag mnie trafi!

Autor: CFR <cfr_at_antyspam.poczta.onet.pl>
Data: Fri 17 Dec 2004 - 21:07:04 MET

Witam!

Właśnie chce sobie sprawić ten wentek ale moją ostatnią czynnościa jest
sprawdzenie czy wejdzie on na moją płytę - Gigabyte GA-7N400Pro2.
Wskoczyłem w google i ... szlag mnie trafił. Nie mogę znaleźć nic
konkretnego strona zalmana (jeżeli takowa istnieje sie nie otwiera)
Przeszukałem wyrywkowo kilkanaście sklepów i dupa blada.

Czy ktoś mi może powie, czy ten wentek wejdzie na moją płytę albo
przynajmniej gdzie mogę znaleźć listę kombatybilnych płyt.

Pozdrawiam
CFR