Re: Komp do 30 zł

Autor: szelas <lestat_at_NOSPAMEROSinfinity.waw.pl>
Data: Fri 17 Dec 2004 - 20:01:43 MET

Dnia 2004-12-17 19:30, Użytkownik wojtek napisał:

> za tą cene nie ma nic lepszego,tylko że tam jest dysk SCSI a nie ma
> żadnej wzmianki o kontrolerze scsi...

Część InteliStation E Pro miała właśnie dyski SCSI, ale zapytać
sprzedającego zawsze warto.

Co do samego komputerka to jest to świetna maszynka, a filmy będą śmigać
bez problemu. Zresztą wydaje mi się, że można do niego wsadzić
mocniejszego proca (ja mam taką stację z PIII 600), ale musisz sprawdzić
na stronie IBM czy przewidział możliwość takiego upgrade'u

pozdrawiam,
szelas