TV-OUT +riva tnt

Autor: Tomasz Grzybek <tg.TOMq__at_tg.poczta.onet.pl>
Data: Fri 17 Dec 2004 - 19:15:11 MET

Witam,
mam małe pytanko, trochę pogoglowałem, jednak z mizernym rezultatem. Ale
w czym problem...[...]

Wygrzebałem kartę graficzną RIVA TNT2 Model 64 z wyjściem TV na chinch i
svhs. Dysponuję kablem komp(svhs) -> tv (scart). Udało mi się to
podłączyć i nawet widzę obraz, właśnie i tu jest ten problem. Jakoś
gogle wywaliło mi posty, że wszyscy mają "ładny obraz". A u mnie
przysłowiowe "jajco". Obraz rozmyty, nieostry, wyblakły. Próbowałem
ustawiać parametry programem tvtool, ale bez rezultatu.

Pytanie moje brzmi: jak podejść do problemu, aby to zmienić?
 Czy problem leży na kablu ( przejście z svhs na scart) czy, riva to, aż
taka badziewna karta (w co trochę wątpię) starowniki do rivy są serii
4X.XX więc jedne z nowszych.

ps no i telewizor tegoroczny

Dziękuję za jakiekolwiek wskazówki.

--
|     Pozdrawiam Tomasz Grzybek     |-----------------------|
|          ggID: 1114500            | wysłano przez NNR 2.9 |