Re: restart kompa

Autor: nnowy <nnowy_at_gazeta.pl>
Data: Fri 17 Dec 2004 - 15:05:19 MET

> Byc moze jest to problem softwarowy, jakies oprogramowanie albo drivery
> powoduja konflikt, moze w gre wchodzic tez uszkodzenie karty sieciowej w
> tym kompie. Tak czy inaczej pozostaje tylko sukcesywne sprawdzanie
> wszystkiego az dojdziesz do wlasciwej przyczyny.

sprawdziłem.... najprawdopodobniej walnięta jest karta (wbudowana)
podłączyłem kartę sieciową na PCI i wszystko działa, podłączyłem tez modem
ADSL przez usb i tez działa bez problemów
a jak podłączyłem tylko kabelek do walniętej karty w kompie, to cały sprzęt
od razu zgasł...

na szczęście płyta jest na gearancji, to ją wyniosę... ale zostanę bez płyty
:(

pozdr
nnowy