Re: ECS Mainboard P4S5A a Radeon 9550

Autor: szpon <szpon_at_nospam.gazeta.pl>
Data: Fri 17 Dec 2004 - 13:15:07 MET

Lonia wrote:

> Rozumiem ze na tym sprzecie nie bedzie stanowic problemu odpalenie
> gry w rozdz. 1280x768 ze wszystkimi detalami i bedzie chodzila
> plynnie???

Zależy jaką grę. Żadnej najnowszej nie odpalisz na max detalach (co najwyżej
na medium). Tym bardziej, że masz Celerona 1.7 (czyli tak jakbyś miał
Athlona 1200) i tylko 512MB RAM.

> Pytanie jeszcze jedno: posiadajac to co napisalem do tego 2x HDD
> 1x120GB 1x40GB z ta nowa karta graf. wyrobi zasilacz 300W???

Zależy jakiej marki zasilacz. Jeżeli jakiś codeshit albo rubikonshit - to
może nie pociągnąć.

--
Piotr Slawinski
- [ HOME ] http://www.alphasoft.org, http://lisa.alphasoft.org