Re: problem z drukarka HP 5655 i przeł?cznikiem

Autor: Anna <nospam_at_mail.pl>
Data: Fri 17 Dec 2004 - 12:54:15 MET

Użytkownik "DooMiniK" napisał
> Nie wykrywa???
> Coś mało prawdopodobne... Proszę zainsalować sterowniki (podłączyć
> drukarkę bezpośrednio do komputera), potem podłączyć przez przełącznik
> i sprawdzić...
> Kable dobre są ? Może za długie ?? Może coś da założenie magnesów na
kable?

No na tyle ile się znam, to jest wszystko ok, tylko nie działa ;)
Zainstalowałam sterowniki przy podłączeniu bezposredni, z tym że był
problem bo z płyty wymagały cały czas łacza usb, którego oczywiscie nie mam.
W pomocy w HP napisali mi skąd sciągnąc sterowniki do LPt i teraz drukarka
jest juz zainstalowana i bezposrednio działa.. a przez przełącznik tylko pod
dosowymi programami ( trawers dokładnie)
poprosze młotek dalej ;)