Re: Zasilacz-zmienic czy nie??

Autor: Wieslaw Lubas <vieniu_at_math.put.poznan.pl>
Data: Fri 17 Dec 2004 - 12:29:54 MET

Remy wrote:
> A pomysleć, że jeszcze tak niedawno na zwykłej jakiejś noname 200-tce
> miałem, 2 dyski, 2 CD-ki i ze 4 karty rozszerzeń. A podobno teraz robią
> wszystko energooszczędne:)
Trafna uwaga. I jeszcze krecilem na tym Durona
;-)
Moze stare noname'y byly jednak porzadniejsze?
Bo ceny w branzy spadaja... I mimo, ze "obudowa z zasilaczem" od zawsze
kosztuje standardowo w cennikach 110-150pln, to zasilacze poszly z
"200W" do "300-350W". A blachy chyba nie szlifuja, od zawsze u Codegena
byla cieniutka.

WL