Re: drukarka laserowa do 1000 zł brutto.

Autor: Wieslaw Lubas <vieniu_at_math.put.poznan.pl>
Data: Fri 17 Dec 2004 - 12:18:28 MET

Tomek wrote:

> Minolta PagePro 1300W 585.00 zl z VAT
> http://www.netservice.pl/index.php?www=opis&kod_towaru=MINOLTA%201300W

Ta mam w pracy. Co do kosztow eksploatacji sie nie orientuje (chociaz do
Minolty - a mialem PagePro 6 - nie powinno byc klopotu z
dosypkami/regeneracjami/alternatywa). Jakosc wydruku, glownie tekstu,
wysoce zadowalajaca, ale drukarka stosunkowo nowa.
Na co warto zwrocic uwage - bardzo delikatne tacki na papier, zarowno
podajnik jak i odbiorcza. Jesli drukarka bedzie pod dobra opieka, nie
powinno to sprawiac klopotu, ale jesli w trybie multi-user ;-) to moze
byc krucho (rowniez doslownie ;-) ).

Pozostalych drukarek nie znam, poza tym, ze Brother ze wzgledow
ideologicznych chetniej niz HP :-) (tzn. w mojej opinii lepsza marka/jakosc)

WL