Drukarka USB nie idzie na Hi-Speed

Autor: SeepU <KASseepu_kas_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 17 Dec 2004 - 11:42:39 MET

Podłączam drukarenkędo kompa i wyskakuje mi, że to urządzenie może pracować
szybciej, jeżeli podłączysz je do portu USB ... próbowałem podłaczać do
każdego z 4 zewnętrznych portów usb i ciąge to samo

Jak to uaktywnić? drukarka działa ale chyba mogłaby szybciej

Płyta Asus A7V8X, ma usb 2.0
windows xp home sp2 i wszystkie updaty
via 4 in 1 v 4.53
przy próbie instalacji strownika usb via 2.0 wyskakuje komunikat, że
wymagany jest windows xp z sp1 i na tym koniec, bo pewnie XP SP2 nie
potrzebuje tego