Re: LCD + DVI + WinXP - problem

Autor: Konrad Billewicz <carolus_at_DELETEcarolus.pl>
Data: Fri 17 Dec 2004 - 10:03:47 MET

> wypróbuj wersję 4403 ftp://download.nvidia.com/Windows/44.03/ to jest
> chyba ostatni najnowszy sterownik zoptymalizowany do pracy ze starym
> geforce4 MX. Następne wersje już są zrobione pod kątem nowszych modeli.

Nie pomaga również. To, że to wina sterownika wydaje się całkiem słuszne,
szczególnie w świetle tego co napisałeś o trybie VGA. Mimo to jednak zmiana
sterownika nie pomaga. Próbowałem go instalować normalnie, jak i w trybie
awaryjnym. Może gdzieś coś jeszcze trzeba zmienić - jakieś ustawienie?

Pozdrawiam serdecznie.

--
Konrad "Carolus" Billewicz
-> http://www.carolus.pl