Re: Problem z monitorem NEC MultiSync FE991SB 19" - niestabilny obraz.

Autor: <_at_cid>
Data: Fri 17 Dec 2004 - 09:46:50 MET

Hyhy - wczoraj kombinowałem z wymianą sterowników do karty. Zainstalowałem
tez jakies nowsze stery ze strony NECa do samego monitora. I oczywiście jak
zacząłem panikować, sprawa się nagle ustabilizowała. Baniak przestał migotać
i wszsystko wyglądało z pozoru ok.Znając złośliwośc przedmiotów martwych,
sprzęt pochodzi przez jakiś krótki czas dobrze, a potem znowu zaczną się
dziać cuda i cała historia się powtórzy. Dziękuję wszystkim za odpowiedzi na
posta :)