częściowo padnięty dysk -podpowiedz ??

Autor: szelas <szelas_at_ODSPAMIACZgazeta.pl>
Data: Fri 17 Dec 2004 - 09:06:12 MET

Witam

zazwyczaj sam sobie radzę z tego typu problemami, ale może ktoś z Was
podsunie mi jeszcze jakiś praktyczny pomysł zanim przejdę do
drastycznych środków :) (drastycznych wobec dysku oczywiście)

dysk IBM 40 GB podzielony na dwie partycje po 50%
Wczoraj SMART obwieścił mi, że muszę natychmiast zrobić backup bo śmierć
dysku już bliska.

Problem mam taki, że udało mi się zrzucić dane tylko z drugiej partycji
a do pierwszej nie mogę się jak na razie dostać (a pierwsza jest ważniejsza)
Próbowałem ghostem przewalić partycje na zdrowy dysk, ale kupa.
Dzisiaj sprobuje się do niego dobrać easy recovery.

I tu prośba do Was o jakąś podpowiedź o inny, dobry soft narzędziowy,
który być może w jakiś bardziej inteligentny sposob dobierze się do
jeszcze zdrowych partii tej partycji.

pozdrowka

szelas