Re: Toxhiba SD-R5372 - plotki, wrazenia z uzytkownania, lamanie zabezpieczen...

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Fri 17 Dec 2004 - 02:46:05 MET

"Wojciech Michalczuk" 19j0gw8kvtx1m.dlg@a.dlaczego.tu.nie.ma.klamek

> Ogólnie dziękuję za udzielone odpowiedzi, z których wyłuskawszy tony ironii
> i uszczypliwości wyizolowałem niektóre potrzebne mi informacje :P

DVD-R Vobis:
-- owieczny ( http://www.slysoft.com/en/ ) CloneDVD:
   jedna dobra na jedną; niestety ten program chyba nie
   potrafi ciąć na kilka części długich filmów i tylko kompresuje

Raczej nie o wersje kompatybilne chodzi, ale o coś innego.
Złe płyty trzeba nagrywać powoli. I najwyraźniej tylko
owieczne programy (z wyżej wymienionych) wiedzą o tym,
jak szybko to się kręci. :) (bez aluzji do heliocentryzmu)

Nero chyba kręci wolna i pali zbyt mocno.
(być może jest inaczej -- nie wiem, ale piszę
na podstawie tego, co, i jak, już nagrałem)
(im większa obrotowa szybkość rzeczywista
krążka -- tym większa powinna być moc lasera)

E.