Re: Radeon 9200SE - czy warto ?

Autor: Radek <r_n_at_poczta.poczta.pl_usun_1_poczta.fm>
Data: Thu 16 Dec 2004 - 23:17:54 MET

On Thu, 16 Dec 2004 17:59:40 +0100, "szpon" <szpon@nospam.gazeta.pl>
wrote:

> Nie jest źle. Wręcz jest lepiej niż u mnie na GeCube R9550 (ale to raczej ze
> względu na to, że kolega ma fajny monitorek, a ja 17" szrota z konca XX
> wieku :-))

Po pierwsze koleś pyta czy się opłaca ??? za tą cenę się opłaca.

Po drugie akurat mam S3 od Herkulesa 2MB i Radeona 9550 od Gigabyte i
jakoś na S3 filmy nie za ciekawie wyglądają iść idą ale jakość
gorsza :(

filmy oglądam też na TV a S3 niema wyjścia TV a ten radek na pewno ma
i to lepsze niż GF MX.