Samo wylaczanie sie komputera, bledy w plikach na dysku

Autor: Matolek M.E. <matoek_at_poczta.fm>
Data: Thu 16 Dec 2004 - 22:06:15 MET

Witam

Od kilku tygodni mam powazny problem z kompem.

Zaczelo sie tak ze komputer ni stad ni z owad sam sie resetowal.. dochodzilo
do tego ze podczas uruchamiania komputera tuz po ekranie startowym Windowsa
sie resetowal. Zrobilem format kazdej partycji dysku (jednak dane
przerzucalem z dysku na dysk by ich ne stracic) bo formacie problem z
wylaczaniem sie kompa prawie ustal (po reinstalce systemu komp 2 razy sam
sie wylaczyl w ciagu 2tyg)

J.ednak powstaly inne problemy co pewien czas programy ktore dawniej
dzialaly poprawnie teraz non stop wywalaja bledy, a gdy np przegrywam duze
archiwum z CD (ktore dawniej rozpakowywalo sie bez problemow) albo sciagam
jakies pliki z netu to zawsze wyskakuja bledy CRC.. tak samo z plikami iso.
Tak samo problemy sa jest z Nortonem AV 2005.. sciagam mu uaktualnienia
danych i 2 dni je widzi potem mu same znikaja ? i kaze sciagac od nowa...
(ne nowsze te same)

Zainstalowalem programy do badania temp, temp sa ok. Napiecia tez sa ok..
jedynie w jednym miejscu zamiast 5V jest 4,06 ? Gdzie moze tkwic problem?
dysk walnal ? zasilacz ? wirus ?

Mam windowsa XP Athlona 2500+ radeon 9000 saphire pro 512 ram i dysk 80 gb
(jednak ne jestem w stanie powiedziec jaki)

pomozcie pliz

Maciej E.
mac_e@poczta.onet.pl