Re: Problem z mikrofonem

Autor: Ewa <ewa_at_ewa.com.pl>
Data: Thu 16 Dec 2004 - 20:47:46 MET

Dzięki za odpowiedź.

> Jeżeli działa mikrofon po podłączeniu "z tyłu obudowy" a tak piszesz, a z
> przodu nie tzn. że jest sprawny i nie trzeba nic zmieniać w systemie.
Chyba niezupełnie, bo zaznaczenie kwadraciku przy "Mikrofon przedniego
panelu" jest jednak ważne.

> Problem tkwi w podłączeniu panela przedniego do reszty bebechów :) słuchaki
> pewnie są dobrze podłączone, a mikrofon nie :|
Zrobiłam próbę ze starym mikrofonem na nóżce. Podłączyłam go z tyłu, a ten
nowy ze słuchawkami do przedniego panelu. Oczyściałam w/w kwadracik.
Stary, podłączony z tyły mikrofon, nagrywa bądź nie w zależności od tego
czy ten nowy jest off czy on (ustawianym na takim małym wyłączniku na kablu).
 Ciekawe, prawda?

Pozdrawiam
Ewa