Re: jaki hdd?

Autor: Łukasz Góralczyk <lukasz_at_goraNOSPAMlczyk.com>
Data: Thu 16 Dec 2004 - 19:58:33 MET

winnetou wrote:
[ciach]
> wg. mnie jak dysk ma pasc to padnie podczas pierwszch miesiecy uzytkowania.

Heh, no moj Maxtor wysiadl po 2 latach? W kazdym badz razie 6 miesiecy
po utracie gwarancji (o dziwo zwodzi mnie teraz swym prawidlowym
dzialaniem). Ale zgadzam sie - jak dysk przezyje te pare miesiecy to juz
malo prawdopodobne, ze padni.
Wszystkie nowe dyski sa dobre i szybkie, latwiej jest powiedziec, czego
unikac. Maxtory sa glosne, mam Seagate teraz i jest duzo duzo cichszy.

--
Łukasz Góralczyk
jid: liku@chrome.pl