Re: Jaki laser wybrac?

Autor: Zdzichu <zdzichupzg_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 16 Dec 2004 - 14:00:04 MET

Użytkownik "Hubert Krzemień" <hoobert@op.pl> napisał w wiadomości
news:20f6.000009dd.41c15d72@newsgate.onet.pl...
> Witam wszystkich.
> Chcemy w firmie kupic nowa drukarke laserowa. Wstepnie rozwazamy:
> HP Color LaserJet 1500L
> HP Color LaserJet 2550L
> Minolta MagiColor 2300 DL
> Oki C3100
> Oki C5200n
> Priorytetem maja byc jakosc wydruku, solidnosc i cena (w tej kolejnosci).
> Wiekszosc z tych drukarek wymaga print serwera (drukarka bedzie pracowac w
> sieci). Ktora polecacie? I czy lepiej kupic drukarke z wbudowana karta
> sieciowa
> czy dokupic osobny print server?

> [...]
Witam

Nie radzę Minolta, potrafią niedrukować z różnych programów (a serwis odsyła
do twórców programu - oni zaś upierają się, że wszystko gra bo na HP
działa), najmniej kłopotów będziesz miał z HP niespotkałem jeszcze programu
(dos, windows) który by nie współpracował z drukarką.

Pozdrawiam Zdzichu
zdzichupzg@poczta.onet.pl