all in wonder 128 i TV OUT

Autor: | diXX | <d-25_at_NOSPAMwp.pl>
Data: Thu 16 Dec 2004 - 12:29:09 MET

Witam,

Znalazlem taka karte jak w temacie ATI ALL in WONDER 128 i zapragnalem
ja podpiac do telewizora. Nie mam do niej oryginalnych kabli wiec uzylem
samej
przejsciówki na chinch? ( takiej zoltej ) z jakiegos radeona. Zainstalowalem
sterowniki
pobrane z ati.com. Rage sie zainstalowal, podpialem go do TV ale niestety
nie
widzi polaczenia i magiczny guzik nie zaswieca sie na zielono.. i teraz mam
pytanie
do ludzi, ktorzy sa bardziej w temacie. Jak wiadomo, ta karta moze pracowac
jezeli
chodzi o wyjscie telewizyjne albo w composite albo s-video. przejsciowka,
ktora
mam jest tylko composite. czy jest mozliwosc, ze karta jest ustawiona
domyslnie na
s-video i nie generuje sygnalu composite? Jezeli dobrze mysle i tak jest to
jakiego
softu do niej uzyc zeby miec mozliwosc przelaczenia trybow ?

pozdrawiam
dixx