calkowita pojemnosc BIV 40GB w kB

Autor: kamil_p <kamil_pWYTNIJTO_at_vp.pl>
Data: Thu 16 Dec 2004 - 10:26:55 MET

mam w kopmie barracude IV 40GB ktora prawdopodobie dostala badow ale system je
sobie ukryl i teraz chkdsk ich nie pokazuje.
czy moglby ktos podac mi jaka dokladnie powienien miec ten dysk pojemnosc??
mozna to sprawdzic chkdsk'iem w konsoli - pierwsza linija z wyniku skanowania -
 "xxx kB calkowitego miejsca na dysku". interesuje mnie dokladna pojemnosc w
kB.

p.s. orientuje sie ktos jaka ten dysk ma dodatkowa pojemnosc zapasowa
przeznaczona na bad sektory??