[SPAM][SPRZEDAM]Zestaw Logitech diNOVO Media Desktop NOWY!!!

Autor: novie <novie_at_op.pl>
Data: Thu 16 Dec 2004 - 11:34:59 MET

Bardzo przepraszam za ogloszenie,ale zblizaja sie Swieta,
ja potrzebuje gotowki a moze ktos na grupie chce zakupic/jest na etapie
kupna:
absolutnie NOWY,oryginalnie zapakowany,przywieziony z USA
zestaw Logitecha diNOVO Media Desktop
Bezprzewodowa klawiatura Bluetooth +myszka MX900.
Najbardziej innowacyjny produkt roku 2004.
Link do strony producenta,pelny opis +demo:
http://www.logitech.pl/index.cfm/products/details/US/EN,CRID=2158,CONTENTID=7321

Jestem z Krakowa,odbior u mnie osobisty lub moge wystawic na allegro,jestem
zaufanym allegrowiczem.
Cena w sklepie zestawu to ok 1100-1300zl
U mnie duzo (!) taniej.Szczegoly na priv.
Moge zrobic zdjecia w wysokiej rozdzielczosci i je przeslac.
Zapraszam!
novie@op.pl