starsza grafika: G400 vs Rage Pro

Autor: Wojtek W <wlowoj_at_op.pl>
Data: Thu 16 Dec 2004 - 09:59:31 MET

Czołem
Planowałem wsadzić do starszego kompa z AGP swoją GF4MX ale się okazało
że kiedys inaczej sobie wyobrażali karty AGP i nie pasuje. Musiałbym
rzeźbić w obudowie i wylutowywać zintegrowane gniazdo do monitora. Nie
warto. Zamiast tego wypatrzyłem takie oto, jak w temacie starocie, które
wyglądają właśnie tak jak trzeba (wyjście "wysoko", poniżej wycięcie).
Cana ta sama (poniżej 40zł) i co wybrać: Matroxa G400 16MB czy Ati
Rage128 PRO 32MB. Wszędzie rozpływają się nad jakością obrazu Matroxów,
ale nie jestem wielkim estetą - jeżeli rage-pro jest wydajniejszy to
wolę tego. Komp służy do obsługi internetu, niewymagających gier. Filmy nie.
Proszę o opinię lub wskazówkę gdzie znaleźć jakieś porównanie takich
staroci.

--
pozdrawiam
Wojtek