Re: Komputer do 400zł internet,muzyka,filmy.

Autor: Wojtek W <wlowoj_at_op.pl>
Data: Thu 16 Dec 2004 - 09:49:51 MET

news.tpi.pl napisał(a):

> Minimum to pIII - 500 (celeron 500-600 nie uciągnie).
> Reszta w zasadzie obojętnie, jednak cena raczej na pewno przekroczy 500 zł.

Właśnie wczoraj zawiozłem do dziewczyny i działa z powodzeniem: PIII450,
128ramu, HD 6,4GB, dżwięk+grafika(S3)+sieć zintegrowana, USB, AGP. Divxy
chodzą bez problemu tudzież proste gry. Sprzęt kosztował 245zł -
znalazłem na allegro ale kupiłem osobiście w sklepie (Szczecin - Dąbie).
Jest pewien problem z tym AGP, bo planowałem wsadzić swojego GF4MX, ale
nie pasuje. Chyba w dawnych czasach mieli inną wizję jak będą wyglądać
karty graficzne i musi być dość specyficzna... Już wypatrzyłem taką na
allegro (też w Szczecinie:) ) i w innym wątku spytam o radę.

narka
WW