Re: przepustowosc USB 2.0

Autor: Tiger <tiger_at_pocztowy.net.wytnij>
Data: Thu 16 Dec 2004 - 09:35:19 MET

> Witam,
> mam odtwarzacz MP3 z USB 2.0 Creative Muvo TX FM 128MB. Problem w tym ze
> transfery po podlaczeniu do kompa (plyta MSI KT4AV z USB 2.0) mam rzedu
> 900kB/s. W ustawieniach strownika USB w menadzerze urzadzen mam napisane
> ze zuzywane jest 10% przepustowosci. Co zrobic by wyciagnac normalny
> transfer??

Transfer masz taki jak dla USB 1.1.
Albo coś nie tak jest ze sterami do USB na płycie, albo potrzebujesz jakiś
sterów do odtwarzacza (to drugie jest mało prawdopodobne). Zazwyczaj świeżo
po reinstalacji systemu, nawet jeżeli na płycie jest USB2.0, działają one z
prędkością jak 1.1 dopóki nie doinstalujesz dedykowanych przez producenta
płyty sterówników.

Pozdrawiam.