LiteOn 1633 - padla po paru plytkach:(

Autor: Janusz <jb23.nospam.pl_at_alpha.net.pl>
Data: Thu 16 Dec 2004 - 07:52:09 MET

Witam,

nagralem nim pare plytek i DVD i CD i bylo ok, ostatnio postanowilem
zaszalec i wyprobowac - zmierzyc czas w jakim nagra mi CD z maxymalna
predkoscia:)
Wylo toto niesamowicie, ale nagralo w 3 minuty z groszami (to nic, ze
przy predkosci 16x jak nagrywalem wcesniej trwalo to nieco ponad 5
minut). No i............. po dojsciu wskaznika do 100% naped nie
zatrzymal sie tylko "nagrywal cos dalej". Diodka caly czas migala a
plytka krecila sie na max. Poczekalem chwilke, ale stwierdzilem ze to
chyba cos nie tak, wiec chcialem wylaczyc program do nagrywania.
Oczywisie sie nie dalo, plytki wyjac tez nie, wiec coz - reset kompa
(z przycisku). No i po przeladowaniu systemu wypalarka nie widzie juz
wogole plytek CD, ale DVD - owszem :(

Z tego co wyczytalme na grupie wczesniej to zdarzal sie problem
odwrotny, ze w krotkim czasie padl odczyt DVD, a CD dzialalo
normalnie.

Ktos jeszcze mial problem z ta nagrywarka? Noty ma swietne, wiec
albo to byly przedwczesne peany, albo jakas wadliwa seria poszla.
Po prostu nie wiem czy jak wymienie na nowa, to czy znow nie strzeli
mi po tygodniu...

--
Pozdrawiam,
Janusz