Re: pendrive kingston

Autor: Krzysiek <NOSPAM_gramble_at_o2.pl>
Data: Thu 16 Dec 2004 - 01:30:45 MET

Łukasz Góralczyk wrote:
> Krzysiek wrote:
> [ciach o pendrive]
>
> Hmm... a jest w tym Windowsie cos takiego jak "sys", tak jak za starych
> czasow sie robilo "sys a:"?
> Mozesz sprobowac zainstalowac na tym pendrivie FreeDosa, moze to
> zadziala? Zaraz, gdzie to... www.freedos.org . Ludzie pisza, ze sie da,
> ale jak to musisz juz sam znalezc (nie udalo mi sie szybko wyszukac).

no wlasnie ten windows sam nie umie z tego utworzyc pendriva startowego
:P ten program kingstona wlasnie instaluje tego freedosa :P przeczytaj
moj pierwszy post. najdziwniejsze jest to ze jak zrobilem wszystko tak
samo tyle ze na innym kompie to zadzialalo (probowalem pare razy). wiec
nie jest to ani wina biosu ani pendriva. podejrzewam w takim razie cos
na tle softłerowym... no coz w akcie desperacji zawsze mozna walnac
format c: i sprobowac czy dziala na swiezo zainstalowanym windowsie...
:( ale gdyby mi sie tak chcialo jak mi sie nie chce ;-)