Re: restaty komputera

Autor: nnowy <nnowy_at_gazeta.pl>
Data: Wed 15 Dec 2004 - 21:46:46 MET

no tak... mój komputer i router są podłączone do tego samego gniazdka... ale
pętla mas? nigdy o czymś takim nie słyszałem...
sprawdzę i spróbuję podłączyć komputer gdzieś dalej....
jesteś w stanie mi w skrócie wyjaśnić o co z tą pętlą chodzi?... ew jak ją
ominąć nie wywalając routera na drugi koniec domu?

pozdr
Jacek

j.franczak / franczak@vp.pl / www.franczak.republika.pl