Re: LG czy Iiyama??

Autor: x4y4 <xxxxyyyy_at_op.pl>
Data: Wed 15 Dec 2004 - 20:59:37 MET

> LG 1730P czy Iiyama Prolite E435S??
> Ma służyć w domu, gry internet filmy.

Polecam LG z f-engine. Dostalem ostantnio taki do uzytku sluzbowego. Duzy
panel z obrotem i naprawde rewelacyjnym katem patrzenia (nawet po duzym
katem obraz jest czytelny). Duza mozliwosc konfiguracji i wlasciwie w
porownaniu do kilkuletniego CTX-a na trinitronie PR 705F obraz jak zyletka
( w LCDku).
Subiektywnie troszke przeszkadza mi rozdzielczosc 1260 x 1024 ale mysle, ze
po prostu trzeba sie przyzwyczaic. Wszak do tych 2 kresek na kineskpie
trinitron tez musialem sie przyzwyczaic.
Reasumujac polecam 1730P, dla mnie to mistrzostwo swiata.

zdrowko
x4y4