Re: Klucz USB Bluetooth + zestaw słuchawkowy

Autor: ToMasz <witu_at_polbox.KOM>
Data: Wed 15 Dec 2004 - 19:10:28 MET

Marcin Gorczyński wrote:
> Użytkownik "Marcin Jabłonowski" <abnuk@aster.pl> napisał w wiadomości

> Witam.
> Również posiadam słuchawkę H801 i przy podłączeniu nie miałem
> problemów, poza takim, że nagrany dźwięk był nieco przyśpieszony w
> stosunku do rzeczywistego.
> Moje urządzenie Bluetooth to
> X-Micro Bluetooth USB Dongle Model: XBT-DG1G , cena ok 80 zł.
>
> Pozdrawiam:
> Marcin

Powiedzci mi panowie jak Wam sie udało to wszystko połąćzyc w całość? u mnie
jest tak, ze kluczBT widzi (wykrywa)słuchawke BT, ( widzi "head set") ale
jak klikam na ikonkę "headset" ( aby doszło do połączenia urządzeń) - to
dostaje komunikat - nie moge wykryc usług....
Co w tej sytuacji zrobic? stery jakies sa potrzebne do motoroli?

ToMasz
PS obydwa urządzenia współpracjuą z komórką, wiec są sprawne, i klucz jest
poprawnie zainstalowany