Re: notebook Maxdata - co to warte?

Autor: wieniuszka <wieniuszka_tego_nie_at_gazeta.pl>
Data: Wed 15 Dec 2004 - 19:28:52 MET

Mirek wrote:

> Czy mozecie mi podpowiedziec co ta marka jest warta ?
> Na plus jest cena i gwarancja, a nie wiem jakie sa minusy.
> Nie chodzi mi o konfiguracje sprzetowa - tylko uwagi odnosnie
> uzytkowania, trwalosci materialow, glosnosci itp.

sam rozwazam wlasnie te marke. widze sporo plusuff i sporo minusuff:
minusy to:
-nie ma systemu (Win) w cenie
-urzadzenie jest dosyc duze (cienki, ale o duzej powierzchni; znajomy mial
klopot, zeby kupic torbe w odpowiednim rozmiarze :-( ); jest to raczej
laptop do postawienia na biurku niz wozenia codziennie z/do pracy

plusy:
-matryca jest jak na te cene bardzo dobrej jakosci (Maxdata to ta sama
szajka co Belinea, a Belinea ostatnio 'sie wyrabia' na calkiem zacna marke
(oczywiscie mam na mysli marki z nizszej klasy cenowej)

Reszta to kwestia konfiguracji i kazdy najlepiej wie, co mu potrzebne.

--
This sentence is false.
Pozdrawiam