Re: pendrive kingston

Autor: Krzysiek <NOSPAM_gramble_at_o2.pl>
Data: Wed 15 Dec 2004 - 18:43:08 MET

wieniuszka wrote:

> Od strony BIOSu nic wiecej nie zrobisz - tu wszystko jest w porzadku.
> Blad lezy po stronie jadra, ktore nagrales.
w takim razie gdzie moge znalezc jakis program ktory zrobi mi mojego
pendriva bootable ? :P szukam i nic :( zwykle przekopiowanie z dyskietki
startowej nic nie daje , program make bootable (czy jakos tak) ze strony
www.pendrive.com tez nie dziala bo ponoc nie obsluguje chipu kingstona.
sa jeszcze jakies metody na sprawdzenie czy moj pendrive sie bootuje ?