Re: VIA KT600 czy nforce2?

Autor: Kapsel <kapsulski_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 15 Dec 2004 - 18:29:47 MET

Wed, 15 Dec 2004 14:55:53 +0100, na pl.comp.pecet, Tomasz Dachowicz
napisał(a):

> Wlasnie zastanawiam sie na zakupem plyty glownej, na wstepie mam dylemat
> czy brac via czy nforce'a.?
>
> Komp chodzi na Athlonie xp 1700+ podkrecony na 2000+
> Ram poki co 512 mb PC2100
> dysk 200 GB PATA
>
> i potrzebuje do tego plyty jakiejs... komputer raczej uzywanay w 70% do
> pracy (grafika 3d, 2d, montaz wideo) w 30% gry
>
> chcialbym nie przkroczyc 300 zl ewentualnie moge costam dolozyc ;)
> plyta nie musi miec sata, raid czy sieciowki, wolalbym bez biosu ami ;)

Ja stalem sie niedawno szczesliwym posiadaczem plyty abita (AN7)
Bios awarda, dzwiek 6-cio kanalowy z soundstormem (poczulem spora roznice
po przesiadce z SB 4.1). Ma toto SATA i LAN, ale to chyba w niczym nie
przeszkadza..? Masa ciekawych dodaktow, po przesiadce z Gigabyte'a 7VAX to
sie czulem jak w kosmosie, bo np. mi pokazuje plyta co sie jest nie tak
(wyswietla sie normalnie na plycie numer bledu - do odczytania w instrukcji
- nieoceniona rzecz jak cos nie dziala).

Athlona 1700+ mam obecnie na 2400+ przy 35*C w tej chwili (artic cooler).
Dziala jak nalezy wszystko, wydajnosc calosci bardzo dobra, nic wiecej nie
potrzeba :)
A, jeszcze jest system ktory sam ustawia predkosci wentylatorow w
zaleznosci od temperatury (nie ma to nic wspolnego z ustawianiem wlasnej
predkosci przez wentylatory, bo tu sam reguluje przy ilu stopniach maja sie
szybciej krecic).

Cena dosc wysoka - ja znalazlem za 370zl, ale IMHO warto.

--
Kapsel
  kapsulski(malpka)poczta.onet.pl