Zasilacze Chieftec ATX-1135H oraz GPS-350BB-101L-który pracuje ciszej ?

Autor: Mateusz <ave7_at_interia.pl>
Data: Wed 15 Dec 2004 - 17:44:31 MET

Noszę się z zamiarem wymiany zasilacza, przy czym głównym dla mnie kryterium
jest to by był on możliwie cichy.
Zdaję sobie sprawę, że wymienione przeze mnie zasilacze to średnia
kategoria, po porostu na tyle mnie stać, a jako, że oba w zasadzie kosztują
tyle samo, do Was grupowicze kieruję pytanie, który z nich wybrać ?
Na razie wiem tyle, że 1135H ma dwa wentylatory 80 mm, a 350BB jeden 120 mm.
Ciekaw jestem jak to się przekłada na generowany przez te zasilacze hałas ?
Pozdrawiam serdecznie.
Mateusz.