[PYTANIE] GŁOŚNIKI 2+1 CREATIVE SBS350 [PYTANIE]

Autor: Edwin <edwin2_at_pocztaonet.pl>
Data: Wed 15 Dec 2004 - 18:04:46 MET

Witam!

    Nie wiem czy moje pytanie jest do końca związane z tematyką tej grupy,
ale nie znalazłem lepszej :) Tak więc sprawa wygląda następująco: mam
możliwość zakupu głośników Creative i chciałbym się dowiedzieć, czy abym
mógł je podłączyć muszę posiadać kartę muzyczną Sound Blaster? Nie znam się
na takich rzeczach więc pytam. Z tego co wiem w komputerze mam zintegrowaną
kartę z płytą.

Za każdą odpowiedź serdecznie dziękuję!

Pozdrawiam!