pendrive kingston

Autor: Krzysiek <NOSPAM_gramble_at_o2.pl>
Data: Wed 15 Dec 2004 - 16:55:49 MET

Witam !
Posiadam pendriva Kingston 256 MB Data Traveler Elite i plyte glowna
Gigabyte GA-8IPE1000-G , ktora ma opcje bootowania z usb-fdd , usb-cdrom
, usb-zip i usb-hdd (bios mam najnowszy f5). Sciagnalem ze strony
Kingstona program Kingston Boot Utility. Niestety po restarcie system
wyswietla tylko :
FreeDOS FAT Kernel Go!
i nic sie nie dzieje :(
BIOS rozpoznaje pendrive , a zaczyna go bootowac tylko gdy ustawiam
opcje usb-zip lub usb-hdd (na pozostalych nawet nie zaczyna nic robic).
Ktos ma jakies sugestie ? Moze to jakis bug tego kernela z FreeDos-a ?
Prosze o pomoc.