Samsung SyncMaster 755 DF - jak zdjąć obudowę??

Autor: Doggie <d_o_g_g_i_e__at__o_p_._p_l>
Data: Wed 15 Dec 2004 - 16:15:38 MET

(tak łatwo się nie poddaję ;))

Witam!

Proszę o konkretne informacje, jak zdjąć obudowę z monitora Samsung
SyncMaster 755 DF. Doszedłem do takiego etapu:

Okazało się, że osłona monitora nie jest przymocowana śrubami, tylko
takimi plastykowaymi zatrzaskami, umieszczonymi od spodu monitora (mniej
więcej pod przyciskami do ustawiania parametrów obrazu). W tej chwili
spód osłony da się już odchylić, ale ciągle trzyma go coś od góry. Góra
monitora wykończona jest taką kolorową listwą, równolegle do której
idzie krawędź rozdzielająca "zdejmowalną" część obudowy, od części
"niezdejmowalnej". I na tej krawędzi coś uparcie trzyma. Są w niej
również dwa podłużne otwory, długości około 0.5 cm, ale nie mam pomysłu,
co z nimi począć. Znaczy dźgałem je całą kolekcją śrubokrętów, ale poza
wątpliwą satysfakcją - efektu brak ;) Proszę o poradę, jak zdjąć to
dziadostwo do końca.

--
Zdrówka,
Doggie